N-VA goed vertegenwoordigd in Leedse verenigingen

Op 27 juni 2012

Voor N-VA Groot-Lede is het belangrijk dat Lede geen slaapgemeente wordt. Een bloeiend verenigingsleven is daarom essentieel. Om het beleid daarvoor uit te tekenen, kan N-VA rekenen op enkele mensen die zich ten volle inzetten voor hun verenigingen: Steven Dewaele, Jeroen Huylebroeck, Hugo Van Cauteren, Omer Van Hauwe, An Van Wesemael en Kris Wyndaele zullen op 14 oktober de lijst versterken.

N-VA Lede verenigingen 2012

Een korte voorstelling:

Steven Dewaele (36) is vooral bekend als mede-organisator van het pas afgelopen – en erg succesvolle – Wanzele Feest!, van de kookclub VTB Cultuur Wanzele en van de Leedse carnavalgroep LKV Just Niet.

Jeroen Huylebroeck (30) richtte enkele jaren geleden The Gathering op, een vereniging waar mensen recreatief en ongedwongen met IT bezig zijn. Daarnaast is hij ook bestuurslid van JCI Aalst en de spellenclub De Slimme Zet. Hij is eveneens bestuurslid bij N-VA Groot-Lede en Jong N-VA Kanton Aalst.

Hugo Van Cauteren (51) is bestuurslid bij de Landelijke Gilde van Lede, en werd ook verkozen in het op het niveau van het gewest Aalst en de provincie Oost-Vlaanderen. Hij is eveneens vrijwilliger bij de bloedgevers en lid van het Davidsfonds. Daarnaast is hij beelddrager van het Mariabeeld tijdens de jaarlijkse processie.

Omer Van Hauwe (58) combineert heel wat verenigingen. Zo is hij bestuurslid van het Davidsfonds van Lede en Oordegem, van Velt in Wichelen en geniet hij van een goed glas wijn als bestuurslid van de wijngilde Commanderij Molenberg.

An Van Wesemael (42) zet mooie sportieve prestaties neer in de volleybalclub Dynaco VC Lede  en de beachvolleybalclub AG Beach Team. Ze is daarnaast ook trainer en bestuurslid bij Dynaco Lede.

Kris Wyndaele (41) is actief bij de kookclub Heren van Bourgondië, motorclub  MTC Lelie en de Omnisportclub  Buitenbeentje. Daarnaast is hij ook bestuurslid bij N-VA Groot-Lede.